CERITA LAWAK 4

Go down

CERITA LAWAK 4

Post by Guest on Sat Jun 07, 2008 7:04 am

NIKMAT MALAM PERTAMA (18SX)

Nampaknya aku kena kensel je cerita pasal ufti tu sbb dah ada jalan citer yg lebih kurang skripnya, cemanapun aku ganti ngan cerita lain lah, aku rasa dah ramai yg tau citer ni, lantak korang yg dah tau citer ni hihihi,, aku nak citer jugak, janji kita bole gelak,, hahaha, tapi kalau dah ada mode delete je la

Ni Kisah malam pertama pengantin baru, ye lah korang paham sendiri lah apa orang buat malam pertama ni, ehem ehem ehem la,, mereka berdua menikmati nikmat yang belom pernah di rasai sepanjang hidup mereka berdua sebelum ni,,,

Pada keesokan pagi si suami bangun lewat sikit dan mendapati isterinya tidak ada di sebelahnya sbb isterinya bangun lebih awal sikit,, lalu si suami keluar la bilik untuk ke bilik air,

selepas dia kuar je dari bilik dia terserempak dgn isteri sangkanya yang sedang menyapu lantai,, dari arah belakang dia lalu sambil mengosok bontot dan berkata …“ bontot ni la yang sedap semalam ni”…. Setelah berlalu 2 – 3 langkah dia berpaling semula mendapati yang sedang menyapu tadi bukan isterinya,, tapi mak mentuanya ,,,

mak mentuanya kata ‘mak ni nak oi..’ sambil senyum je,,,

hari tu jugak dia bungkus kain baju lari balik umah sendiri kerana tak sangup menanggung malu

hahahahah….

Awal..pertengahan..penghujung

Awal Perkahwinan
Isteri : “Jom kita pergi shopping”
Suami : “Jom..dari duduk rumah, bosan plak..”

Pertengahan Perkahwinan
Isteri : “Jom kita pergi shopping”
Suami : “Abang ada hal lain kali yek..”

Penghujung perkahwinan
Isteri : “Jom kita pergi shopping”
Suami : “Abang penat laaa..Ayang pergi sendiri laaa..”

Awal Perkahwinan
Isteri : “Hari ini kita makan kedai ye..”
Suami : “OK..no problem..”

Pertengahan Perkahwinan
Isteri : “Hari ini kita makan kedai ye..”
Suami : “Awak tak boleh masak ke ?”

Penghujung perkahwinan
Isteri : “Hari ini kita makan kedai ye..”
Suami : “Lebih baik kawin lain yang boleh masak untuk abang”

Awal Perkahwinan
Isteri : “Ayang mengandung..”
Suami : “Abang tak sabar nak lihat anak kita..”

Pertengahan Perkahwinan
Isteri : “Abang tolong buat susu anak..”
Suami : “Abang mengantuk laa..ayang buat laaa..”

Penghujung perkahwinan
Isteri : “Cuba awak tegur anak tu sikit..”
Suami : “Haiii..anak awak..awak ajelah yang tegur…”

Awal Perkahwinan
Isteri : “Ayang masak, abang kemas rumah ye..”
Suami : “OK..no problem..”

Pertengahan Perkahwinan
Isteri : “Ayang masak, abang kemas rumah ye..”
Suami : “Saya penat, awak ajelahh yang buat..”

Penghujung perkahwinan
Isteri : “Ayang masak, abang kemas rumah ye..”
Suami : “Awak tak boleh buat keee..”

Awal Perkahwinan
Isteri : “Sempena hari jadi saya, abang nak hadiahkan apa ?”
Suami : “Apa yang ayang inginkan..”

Pertengahan Perkahwinan
Isteri : “Sempena hari jadi saya, abang nak hadiahkan apa ?”
Suami : “Setiap tahun saya berikan…tak cukup lagi ke ?”

Penghujung perkahwinan
Isteri : “Sempena hari jadi saya, abang nak hadiahkan apa ?”
Suami : “Tak payah le hadiah-hadiahhhhh…”

Awal Perkahwinan
Isteri : “Ayang tak pandai masak..”
Suami : “OK..no problem..”

Pertengahan Perkahwinan
Isteri : “Ayang tak pandai buat rendang”
Suami : “Awak ni pemalas laaa..”

Penghujung perkahwinan
Isteri : “Ayang tak pandai buat kek..”
Suami : “mak ko tu..dari dulu tak pandai masakkk..”


Resepi saya resepi anda 2


arakian dinamakanlah masakan ini sambal mandian peluh

amik 21 biji cili padi ditumbuk halus hingga bijinya hancur
lada merah 3 biji juga digiling
masukkan 2 camca garam beriodin
5 sudu teh gula pasir; tumbuk kesemuanya hingga sebati

amik 2 inci belacan ditumbuk hingga sebati
perah 7 biji limau kasturi dan tenyeh hingga sebati
hiris bawang merah berbentuk kiub bersaiz 3mm atau dimayang
taburkan diatas sambal tadi

kupas 2 biji mentimun keluaran kundasang
potong keping-keping dan panjang-panjang

hidangkan bersama sambal tadi,

sementara itu
masak air panas 1 liter
setelah mendidih 20 minit biarkan air itu
selama 25 minit
dlm bekas kaca suhu bilik

sementara itu pergilah berjogging
selama 15 minit diikuti larian pecut 5 minit
rehatkan badan 5 minit kemudian
ambik hidangan tadi
ratah sampai abis
dan minum air suam-suam panas tadi hingga abis

selamat mencuba…

Kalau sampai Ipoh

Suatu hari, seorang ibu menghantar anaknya yang baru berusia 5 tahun
menaiki bas ekspres Kuala Lumpur - Kangar. Ibu itu berpesan pada pemandu
bas “Encik.. tolong tengokkan anak saya ya… Nanti kalau sampai di
Ipoh… cakap pada anak saya.” Sepanjang perjalanan, si anak ini cerewet
sekali. setiap seminit dia akan bertanya pada penumpang disebelahnya..
“Sudah sampai Ipoh belom?” Hari mulai malam dan anak itu masih terus
bertanya-tanya.

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: CERITA LAWAK 4

Post by Zandra on Sat Jun 07, 2008 11:04 am

hahaha...adoiii sakit dado den!
avatar
Zandra
Shufflerz

Female
Number of posts : 124
Age : 28
Current Address : Klunk,Key Ell
Hobby : Still Shufflerz
Registration date : 2008-06-05

View user profile

Back to top Go down

Re: CERITA LAWAK 4

Post by Guest on Sat Jun 07, 2008 11:13 am

meh SARAFUMI urut kan..keke
JOKE!

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: CERITA LAWAK 4

Post by Zandra on Tue Jun 10, 2008 4:26 pm

aikk...
hahah
avatar
Zandra
Shufflerz

Female
Number of posts : 124
Age : 28
Current Address : Klunk,Key Ell
Hobby : Still Shufflerz
Registration date : 2008-06-05

View user profile

Back to top Go down

Re: CERITA LAWAK 4

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum